nattlig aktivitet

Hej på er! Eller ja, om det nu är någon vaken vill säga. ^^ Jag har suttit och pluggat fram tills nu och ska strax leta fram min resväska och börja packa. Jag har helt glömt bort att berätta för er att jag åker till Stockholm imorgon och kommer inte hem förens på tosdag! Uppdateringen lär inte vara särskilt spännande under de dagarna då jag inte har någon dator med mig utan har bara möjlighet att uppdatera från min iPhone, men det blir ju ingen hästrelaterad uppdatering så det kanske inte är så roligt för er att läsa? Jag kommer iallafall att göra några tidsinställda inlägg till er som kommer komma upp i dagana. Spottis kommer att få en liten minivila under de dagarna jag är borta, förhoppningsvis har hon kanske slutat brunsta när jag kommer tillbaka. (;
.
För övrig så är det bara för er att kommentera på som vanligt om det är något ni undrar, jag har ju blogg.se appen så jag ser och följer allt som händer här! Annars får ni ha det så roligt här hemma, det ska iallafall jag ha!

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

vad tycks?

http://fotokobran.se/2012/april/vad-tycker-ni-om-mina-nya-fina-knappar-d.html#comment

2012-04-23 @ 19:46:04
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0