fullt upp idag

Ja kära läsare, idag är mitt schema verkligen fullproppat! Jag har nyss kommit hem från skolan, sitter och andas lite och ska snart dra mig upp till stallet, ett dressyrpass i paddocken väntar! Därefter ska jag hem och råplugga, och sen vidare på agilitykurs med Texas, är nog hemma runt halv 10 och då är det dyka ner i boken igen som gäller. Så någon uppdatering idag är inte riktigt att räkna med..
.
Jag kan dock berätta att idag är sista ridpasset med JW-hjälmen för senare idag så ska han läggas på posten och flytta till Umeå! Vi ska även lägga en beställning på den nya hjälmen och förhoppningsvis tar det inte allt för lång tid innan den kommer! :D Det kunde ta några veckor stog det, men den ska ju trots allt åka hit ända från England.. men vad gör man inte för att få det betydligt mycket billigare än här hemma i Sverige. (;
.
Bjuder på en (för en gångs skull) ohästig bild på "lilla" Texas från i vintras! :D
Tänk er det, lillkillen är inte ens ett år gammal och han väger redan över 45 kg. (; haha!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ojojoj, känns som att du har fullt upp! Väldigt söt bild på vovven och din header är för övrigt jättefin! ;) I vilket program är den gjord i? :)

2012-04-16 @ 19:49:16
URL: http://exist.bloggplatsen.se
Postat av: gisela

vad kostar hjälmen när du beställer den utomlands???

2012-04-16 @ 21:46:32
Postat av: Sophia

Vilken gullig hund!

2012-04-18 @ 19:10:09
URL: http://eslmupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0