flygbild av stallet!

Här ovan ser ni en flygbild av stallet där Spottis står! Jag har även markerat ut var saker och ting finns och tänkte ta och berätta lite kort om det för er.
.
  • I den blåa cirkeln har ni självaste stallet.
  • I de röda rutorna ser ni våra hagar (som vi för övrigt har ganska gott om, haha!), det är 5 hästar som tillsammans delar på dessa. De som används flitigast är främst hage nummer 1, därefter nummer 4 och 5. Nummer 2 och 3 används bara på vinterhalvåret då det tas hö där på sommaren.
  • I den söta lilla gröna rutan har ni mitt hus! nära och bra va? (;
  • Den gula linjen är vägen jag har till stallet, som för övrigt tar ca max fem min att gå.

    Är det något mer ni undrar så bara hojta till! :D

Kommentarer
Postat av: Caroline

SV det står i inlägget att det gäller endast schabrak;)

2012-04-07 @ 13:56:51
URL: http://internationalshowjumping.se
Postat av: Caroline

SV aha du menar så:) nej det gäller inte specialbeställningar endast lagervaror.

2012-04-07 @ 14:02:37
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0