ARG

Jag är så jävla arg och besviken på mig själv. Ponnyn går helt KLOCKRENT idag och vad gör jag? jo jag glömmer såklart banan, IGEN! Det är typ tredje gången det händer bara i år, börjar undra om det är något fel på mig.. Kan man åka in och röntga sin hjärna för att se om det är något fel? haha! nej men skämt å sido.. så vi fick 4 fel i grunden.
.
Men att det alltid ska hända mig fattar jag inte, jag står på framhoppningen och tittar på några ekipage när de hoppar banan, jag står precis innan jag ska in och memorerar den och tittar på ekipaget som rider innan mig när den hoppar. Någon skulle kunna väcka mig kl 4 inatt och be mig dra banan och jag skulle göra det utan problem, så bra kan jag den.
.
Men när jag väl har börjat hoppa så slår det liksom slint och jag har inte den blekaste aning om var jag ska. Vissa säger att det kan bero på nervositet, men det vet jag om att det inte är anledningen. Jag blir i princip ALDRIG nervös inför tävling. Jag var inte ens nervös när de hade satt mig som sista-ryttare i div.1 laget och vi fattades en nolla för att gå till omhoppning, så allt hängde ju på mig. Men jag tänker så att jag kan ju inte göra mer än mitt bästa, eller hur? Det är faktiskt himla skönt att slippa bli nervös! Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt mig själv, tror att jag börjar bli gammal och glömsk.. haha!
.
Jag har iallafall världens finaste guldponny! ♥

Kommentarer
Postat av: Agnes Åberg

Har samma problem som dig, typ i alla fall! Jag är aldrig nervös men har glömt banan några gånger, men efter kan jag rabbla upp den månader efter! Hahah, börjar nästan misstänka att jag är nervös utan att veta om det ;)

2012-05-11 @ 11:32:33
URL: http://agnessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0