On my way home

Nu har jag fått lite mera klämm på appen och lyckas nu få upp inlägg härifrån! Tidigare har den bara stängts ner och sånt när jag klickat på publicera och hur många gånger jag än försökt så har samma sak hänt och inläggen kommer inte upp på bloggen.. Men nu fungerar det ju!

Har iallafall precis slutat skolan och sitter och väntar på mamma som hämtar mig idag, det är nästan ett tvång de dagar jag har träning. Jag slutar skolan kl 4 och börjar träna kl 5, så det är bara precis hem och slänga på sig kläderna, upp till stallet och fixa henne och sen åka! Full rulle hela dagen alltså, vi hörs ikväll!

Icke hästrelaterad bild, har mest bilder jag redan visat för er här på mobilen så det får bli en från dagens mattelektion istället! ser spännande ut va?..


Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

Va bra att du skrev att de skaffat en app, jag laddar ner den nu ^^,

2011-09-28 @ 19:38:14
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/
Postat av: Madde :)

bara börja din app funka? :o Där står bara att det är fel när jag ska lägga upp mina inlägg :(

2011-10-01 @ 10:04:56
URL: http://teamem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0