new month, new possibilities

Ja kära vänner, nu är vi redan inne i September månad. Tiden går verkligen fortare än någonsin! Denna säsongens utetävlingar är snart över (endast 2 st kvar, mer om det i ett annat inlägg) och sen är det dags för innomhussäsong igen, usch jag gillar mycket bättre att tävla på utebanor! Det är mycket mera yta att röra sig på plus att det är så mycket mysigare med utomhustävlingar, sen blir det bättre bilder också! (; nog om det!

Jag slutade skolan vid kl 4 och sitter nu hemma och trycker i mig lite mat för att sedan dra mig vidare till stallet och rida min lilla guling! eller guling och guling, hon fäller just för tillfället så hon har blivit jättemörk! Ska se om jag kan lyckas ta en bild på det idag så får ni se när jag kommer hem. Dagens planer är iallafall att hon ska gå ett inte så jätteseriöst pass på gräsplanen, utan mest busa! Vi kan höras mer när jag kommer hem, ha det bra sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0