kommande tävlingar

Detta är de tävlingar som jag har planerat in för resten av året (och lite in på 2012)!
Som ni ser så är det bara en utetävling kvar denna säsongen, hoppas pappa vill köra mig så vi kan åka på den, vill så gärna eftersom att det är sista ute. ;p Dock behöver jag ha med någon som hästskötare som kan hjälpa mig med allting, pappa är både rädd och okunnig, så där lär jag inte få så mycket hjälp mer än att bli körd, han vågar knappt titta när jag hoppar! ;D

De tävlingar med dubbla datum och frågetecken efter hade inte proppen kommit upp till än, det är därför jag inte är säker på precist datum och klasser! Det återstår att se.


Kommentarer
Postat av: Henrietta

jag kan nog hänga med då och hjälpa om du vill? :) <3

2011-09-06 @ 18:22:02
URL: http://swedenjumpers.blogg.se/
Postat av: Emma Berg

Jag hänger gärna med o hjälper om du hade velat det :)

2011-09-07 @ 19:16:09
URL: http://emmabergs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0