klippt & förbannad..

Ponnyn är färdigklippt, hon stod som ett ljus som vanligt! Får se imorgon om där var något jag missade, det blev ganska mörkt nu mot slutet så man såg inte så jättebra.. Dock ser hon ut lite som en zebra, haha! Det blev lite randigt på vissa ställen, tur att det lägger sig efter en vecka eller så!

Nu till varför jag är förbannad, jag lyckas fortfarande inte få in bilderna från minneskortet till datorn.. Jag får väl helt enkelt köpa ett nytt, det var ändå planerat då jag vill ha ett med större minne. Men jag vill ju fortfarande ha bilderna som ligger på kortet. :( aja, jag får väl helt enkelt visa de bilder jag fotade på kamerans displayskärm med mobilen, ingen superkvalité men man ser iallafall..







Kommentarer
Postat av: Evelina

Fina bilder!!

2011-09-28 @ 11:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0