13. Min högsta dröm

En dröm är att bo på en stor hästgård, att ha obegränsat med tid som man kan spendera i stallet. Ha en massa fina tävlingshästar som jag tävlar på hög nivå och en massa fin utrustning, ett stort modernt snyggt stall med både ridhus och paddockar på anläggningen. Massor med fräscha hinder att träna på och typ obegränsat med pengar! ;D

Men min allra högsta dröm är nog att Spirit skulle växa på alla håll och kanter och bli ca
165-168cm i mankhöjd så att jag aldrig skulle behöve lämna henne ifrån mig.. ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Du har redan en plats eftersom att jag frågade :D

2011-09-29 @ 12:47:13
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: Gisela

Jag känner deffinetivt samma sak!!:(

2011-09-29 @ 14:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0