MH Supreme High Rider

Tess om sommarminnen:
Hur är dina mountain horse stövlar allmänt ? :)


Svar: Jag är supernöjd med mina MH stövlar!
De är jättesköna och håller superkvalité, maffig dragkedja som inte går sönder i första taget. De är otroligt sköna i foten då de är "stötdämpade" (luft i sulorna) vilket gör att de sviktar när du går! De sitter snyggt slimmat runt benet, är lagom höga och väldigt stilrena!

Det enda minuset jag kan komma på med stövlarna är att man i början får en sån fruktansvärd skoskav på hälsenan pga att stövlen veckar sig inåt när man går, men man blir härdad och nu är det inte så farligt! :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Det där med skoskav på hälen känner jag igen...men annars är de helt outstanding, älskar stövlarna!



Tävling på vår blogg, kika in! http://tennisryttarna.blogg.se/2011/october/tavling.html

2011-10-28 @ 23:26:07
URL: http://tennisryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0