Hey you

Vankade något för sent idag vilket ledde till att om jag hade tagit bussen till skolan så hade jag missat en hel lektion, och vi skulle bara ha 2 lektioner idag så det kändes inte allt för lönt att ta sig in till skolan så jag stannade hemma istället, haha! Skönt för mammas del då jag kunde följa med henne och sko Spirit, så nu äntligen har hon nya skor igen! Vila står på hennes schema idag (igen), vi har ingen tävling i helgen och hon mår rätt bra av att stå och tänka i några dagar imellanåt. Hon har stått i 3 dagar nu men imorgon ska hon ridas igen!

För övrigt så har jag börjat ta tag i mitt rum och börjat riva tapet!
Igår rev jag ner tapet på hela 3 väggar (!) av 4 på mitt rum, ganska ont i kroppen idag kan jag meddela.. Men det är bara att bita ihop och fortsätta!

Det jag har kvar att göra är att riva ner det sista av tapeten, slipa väggen så den bli plan (har haft bubbeltapet) och sen upp med nya tapeter! :D så då allt på mitt rum för tillfället är kaos så är min nuvarande sovplats på soffan, haha!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0