hemkommen!

Kom nästan precis innanför dörren efter en sista tripp i stallet för dagen (eller jag kanske ska säga kvällen?). Iallafall, jag har stått och flätat manen och pannluggen och fixat med lite andra saker, imorgon ska hon faktiskt ha knoppar! Det är inte jätteofta Spirit har knoppar på tävling tyvärr, dels för att hon har svår man att knoppa (den är olika tjock överallt) och dels för att jag för det mesta är väldigt lat och inte orkar knoppa henne, hehe.. Men hon är riktigt snygg i det! så jag borde göra det oftare. Jag fick även klippa hennes man då den var helt bångstyrig och jätteläng, typ två handsbredder! :o

Dessa bilderna är tagna innan idag, innan den är klippt, riktig ponnyman. ^^
Som ni kanske ser på bilderna nedan så har hennes päls växt oerhört snabbt denna gången, den är nästan lika lång nu som innan vi klippte den för drygt två veckor sedan!
Så det är en ny klippning inplanerad någongång nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0