film & bilder

Jag sitter och kämpar för att hålla mig vaken och skriva lite mer ingående om dagens tävlingsresultat för er, jag var nämligen ute igår och planerade på att dra hem runt kl 2, istället var jag hemma vid halv 6 på morgonen och har endast sovit i en timme innan klockan ringde och det var dags att gå upp igen.. men ja, jag får skylla mig själv!

Men till resultaten, för det var ju det jag skulle skriva om från början.
Min ponny har överträffat sig själv idag och gjort två kanonbra rundor idag!

LB, 0+0 fel:
Vi anlände något sent till tävlingsplatsen vilket ledde till en inte allt för lång framridning för vår del, men ponnyn fixar allt och går in och sätter en dubbelnolla och slutar på 6:e plats! (självklart bara 5 placerade.. haha)

LA, 0 fel:
En övertaggad ponny var vad jag hade att göra med på framridningen/framhoppningen till denna klassen och hade därför inte allt för höga förväntningar på denna rundan, men ponnyn överträffar och går in och sätter en nolla i denna klassen också!!

Klassen var en A:0 men jag red för nolla istället för på tid så vi hamnade utanför placering i denna klassen också, 10 av 8 placerade för att vara exakt. Men är supernöjd med tanke på att 3 av de som var med i klassen ska tävla SM nästa helg och majoriteten av dem som deltog tävlar annars på Msv-nivå, så 10:a av 31 st är ju inte så dåligt! :D

& äntligen fick vi vår nolla!! nu är det bara två kvar sen är vi kvalade till MvsB. ^^
filmen stängdes av över hinder nummer 3 men kommer igång igen efter 4:an, bara så ni vet vad det är som klabbar!

Ja hon har ju iallafall inte problem att ta sig över en 1 meters trippelbarr, haha!

Efteråt så fick Spottis äta morotsbuffé för hon var så duktig! :D haha

Och hon skulle självklart ha den största hon kunde hitta, haha! ^^


Kommentarer
Postat av: Helen

Duktiga ni..

Jag får försöka följa med till nästa tävling o ha lite taktiksnack med henne igen om färger och sånt :)

Men skitbra jobbat av er..

2011-11-06 @ 18:26:42
Postat av: Madde Friberg

Jätte fin film, ni är jätte duktiga!! Spottis är så söt, att hon tar den största moroten :D

2011-11-07 @ 18:23:52
URL: http://madelenefriberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Va duktiga ni är! :D haha, riktigt stor morot!

2011-11-07 @ 18:37:34
URL: http://ujohanna.blogg.se/
Postat av: Petra

Grattis! Kul att det gick så bra :)



Haha, vilken dröm för en ponny, ett helt släp fullt med morötter! :D

2011-11-10 @ 00:27:09
URL: http://hovarotassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0