helsingborg & novabett

Är åter igen inne i Helsingborg och kollar på SM, idag är det dags för finalerna och det vill man ju verkligen inte missa! Kameran åker även med idag, så jag har nog en del bilder att bjuda på när jag kommer hem. Kan inte riktigt säga hur länge det håller på men jag är nog hemma framåt kvällen skulle jag tro, som jag sa innan så är det så otroligt skönt att ha så nära till Helsingborg, jag har varit inne vaje dag under SM'et nu! :D

Ska även rida min lilla pärla när jag kommer hem, blir en runda i paddocken tror jag. Ska testa rida på novabett och se hur hon reagerar på det, om hon börjar suga mer på bettet istället för att bara tugga som en galning. Hon tuggar nämligen såfort man stoppar in bettet i munnen, är lite rädd för att hon till sist kommer skada sina tänder eftersom hon tuggar så mycket.. Så ska se om hon får upp mera sug istället för att tugga, det är ju värt att testa!


Kommentarer
Postat av: Louice Råå

Du har inte funderat på äpple bett?

Otto tuggar oxå, men han älskar äpple betten ;)

2011-11-13 @ 20:38:39
URL: http://othello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0