Hemma!

Kom nyss innanför dörren efter att ha varit iväg i princip hela dagen, har nog spenderat sammanlagt en timme hemma idag, haha! Någan mat har jag heller inte hunnit med förutom en baguett i helsingborg i förmiddags, och just nu står mamma och lagar mat i köket och det doftar helt magiskt, haha!

Cappe gick för övrigt bra, han är snäll som ett lamm och hoppar hur han än kommer. :) (det gäller bara för mig som är van vid en ponny som gärna trampar om än hoppar av för tidigt att hänga med när han hoppar lite för stort! ;D) Ska hoppa honom på någon träningstävling på klubben nu i slutat av november och in i december, kommer säkert bli bra!

Spirit fick ju somsagt en vila idag, imorgon ska vi passa på att rida ut tror jag eftersom jag slutar skolan rätt tidigt så vi kommer ut innan det blir helt mörkt. Det uppskattar hon nog! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0