gräset är grönare på andra sidan

Kom precis hem från en promenad med Texas i det sköna vädret! Dock blev den lite längre än planerat.. När jag gick förbi stallet upptäckte jag att 4 av 5 hästar stod utanför staketet! Så det var ju bara att ge sig ut och försöka få in dem och sen laga staketet igen, jag och Kristin är väldigt grymma med släggan må jag säga, HAHA! Texas verkade ändå uppskatta rundan då han röjde omkring på fältet medans vi fixade, så nu ligger han så snällt och sover vid mina fötter.

Jag är iallafall bara hemma och vänder en snabb runda, ska byta om och sen dra mig upp mot stallet igen där jag ska hjälpa Kristin hoppa Cappe, Spirit får en vilodag idag är det planerat!

Förresten kolla vad som följde med hem från Helsingborg idag! :D 
Ett Kingsland pannband, mysigt nu till vintern!

Kommentarer
Postat av: jessica

rktigt snyggt!! :) exakt sånt ja vill ha :)!

2011-11-10 @ 21:07:56
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0