RAMBO

Hey bloggen! fick en liten stund över nu precis innan jag ska till stallet. :D
Kan meddela att jag ser ut som en kräfta i huvudet pga solningen, aj..

Är det något speciellt ni vill läsa om ikväll?
Jag håller på med ett inlägg om min och Spottis utveckling som det är några
som har frågat om jag kan göra, med det tar ett tag med att hitta alla gamla
bilder på min hårddisk som består av hundratals mappar..
Så det är på gång, men tänkte om det var något annat ni var sugna på att läsa!

Måste även bara säga att nu när jag kom hem från skolan så hade mamma köpt
ett Rambo Newmarket fleecetäcke till Spottis! (det var halva priset och det fanns
ett täcke kvar i hennes storlek så hur skulle man kunna låta bli?)

Här har ni en produktbild på det men ska upp och prova det på Spottis nu och se om
hon vill stå lite modell så ni kan få se hur det sitter på henne också! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0