mina (nya) mål 2011!

Såhär såg min mållista för 2011 ut i början av året.
Som ni ser så har vi utfört ganska många av dessa målen så jag tänkte
checka av lite och sen sätta upp en ny mållista!


Satsa mycket mer på dressyren är avklarat, tränar regelbundet dressyr 1 gång i veckan.
Få ordning på galoppen arbetar vi fortfarande med, men det går framåt!
Starta lokalt i dressyr är gjort och vi ska ut så mycket som möjligt i sommar, för erfarenhetens skull!
Börja tävla regionalt i hoppning har vi också gjort.
Debutera LA gjorde vi i Februari
Tävla i Danmark blir det inget med eftersom jag är för gammal..

Så här kommer de mål som är kvar + några nya!



Tycker ni att det låter som rimliga mål? :)

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: men shit va högt ;o

Jag har hoppat 70 cm barbacka :P Haha!

fast har bara hoppat barbacka typ 2 gånger :P

2011-05-16 @ 22:31:05
URL: http://ujohanna.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: men oj! ;o Haha :D

2011-05-17 @ 14:52:01
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0