good news

Goda nyheter allihopa! eller iallafall för mig, hehe!
Idag fick jag reda på att jag fick sommarjobbet som jag har sökt, WOHO!
Eller inte egentligen för jobba på sommaren är aldrig kul men lönen är ganska okej.
Ca 12.000 kr kommer hamna på mitt kontokort efter 4 tuffa veckor på ett dagis..
8 timmar om dagen i 4 veckor, tur fick jag de 4 första veckorna efter skolan slutar!
Det är skönt att få det gjort så man har resten av sommarlovet kvar, oturligt nog missar
jag ridlägret som klubben anordnar vilket är supertråkigt eftersom vi alltid har otroligt kul där!
Men men.. vill man ha pengar så får man kämpa för det!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hur sökte du :)?

2011-05-04 @ 21:29:14
URL: http://ridersjumping.blogg.se/
Postat av: Henrietta

sv: pay and ride på kullabygden :) <3

du får komma dit och hoppa ju :D <3!

2011-05-04 @ 21:49:56
URL: http://ridersjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0