DRESSYRTRÄNING

Jag kan bli alldeles galen på denna ponnyn ibland asså..
Hon var så otroligt fin idag! tränade mycket på programmet
så det sitter tills på söndag & hon har inte varit såhär fin på länge!
men sen så ska ju allt "förstöras" när galoppen kommer in i bilden..

Eller förstöras och förstöras, hon vill bara alldeles för mycket och blir
alldeles toklycklig och vill galoppera hela tiden!
Vilket leder till att när jag då ska göra en snygg övergång till
trav så börjar hon hoppa & stegra efersom hon bara vill springa!
Och idag var hon lite ful och gjorde först en stegring och sen började
gå lugnt framåt och sen reser sig igen och då var jag inte riktigt med
så jag fick mig en smäll i huvudet.. Aj! :(

två bilder från idag! en sak jag vet redan nu som jag ska köpa för sommarjobbspengarna
är ett nytt objektiv då man inte kommer särskilt långt med mitt 18-55! xd



Kommentarer
Postat av: Michelle

Vilken härlig header och super fin häst!! :D <3

2011-05-06 @ 10:03:04
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0