20 Mars

Ojoj igår blev det stressigt så jag hann inte lägga upp den nya kategorin! :o men nu e den uppe iallafall!
Fick himlans bråttom att bli färdig för att fara iväg på party!
och det var inget prat om att lägga upp den när jag kom hem då vi lämnade efterfesten
runt kl 5 på morgonen, kände att det var liiiite sent att lägga upp den då..

Men vi gick hem från festen i ett ovanligt tyst klippan och funderade på om vi skulle kunna sova
när vi kom fram eftersom att solen redan var påväg upp.
Mycket riktigt så blev det ett problem för mig, de andra två sov dock som stockar.
Nu är jag hemma och har sovit i ungefär en timme sammanlagt på hela dygnet (+ att vi var ju uppe
tidigt på igår eftersom vi var på tävling så jag sov ju inte tillräckligt många timmar den natten heller..)
Så nu har jag hängt för fönstrena på mitt rum så inte den minsta solstråle kan ta sig in för att väcka mig,
för nu ska jag sova!


Kommentarer
Postat av: L&E - Tävlingsryttarnaa - Från botten till toppen!

jo men det klart det är tråkigt när det blir missar, men alla kan ju göra missar så man får bara ta det som en träningsrunda :)

2011-03-20 @ 22:38:38
URL: http://tavlingsryttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0