Sjukis..

Gick och la mig igårkväll med ont i magen och huvudvärk.
Hade tillochmed 3 täcken (2 "vanliga" och ett tjockt duntäcke) på mig när jag gick och la mig,
frös något så otroligt! Sen skiftade det så ena sekunden var jag iskall och andra jättevarm, skumt..
Jaja, stannade hemma från skolan iallafall, kändes bäst så eftersom jag fortfarande inte mår riktigt bra.

Så ni kan väl komma med lite tips på vad jag kan blogga om under dagen?
Nu när man ändå bara ligger i sängen så får man ju underhålla sig på något sätt..


Kommentarer
Postat av: Marcus

Krya på dig älskling!

Jag älskar dig mest. ♥

2011-03-04 @ 11:39:22
Postat av: Henrietta

lägg in massa bilder på sig och spottis och då menar jag MASSSSSSSSSSAAAAA! :D <3

2011-03-04 @ 15:47:39
URL: http://ridersjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0