samanfattar dagen

Okej, idag har det inte blirit så mycket pluggande pga att jag har haft fullt upp hela tiden!
Åkte först iväg och hämtade min mobil som har varit på lagning och var på city gross med mamma,
sen gick klockan och vi var inte hemma förens vid 4-tiden, då for jag rätt upp till stallet och knoppade
Spottis och nu ska jag packa ut allt i transporten. Det kommer bli tidigt imorgon, vi ska köra redan halv 8.

Det skönaste är att vi kommer komma hem tidigt!
Sen under dagen ska jag högtryckstvätta transporten, den är i stort behov av
en rikttig rengöring, så skitig som den har varit efter en hel vinter utan högtryckstvättning..

Jaja, ni får hålla tummarna för oss imorgon!


Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

Lycka till! :D

2011-03-06 @ 09:27:34
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0