RUBRIK

Som vanligt är jag superdålig på att komma på en bra rubrik så ni får stå ut med såna här dåliga..

Har inte så mycket vettigt att berätta idag, har varit i stallet i princip hela dagen.
Ridit igenom programet i paddocken och red sen ut en runda, ska fixa färdigt på mitt rum och sen
göra rent min sadel och diverse grejer, för vet ni vad?
Imorgon ska jag på pay and ride i dressyr!

Undra hur detta ska sluta..
Ja, vi åker mest dit för träning mentalt för Spottis och för att ha kul!
Jag har inga krav på att hon ska gå helt perfekt och att det ska räcka till
en vinst (nu är det ju ingen riktig tävling så man kan ju inte vinna, men ni förstår resonemanget)
utan vi är där för att hon ska vänja sig att åka iväg på olika ställen och hitta sig själv och bli lugn
och förstå att det inte alltid är hoppning när man åker iväg. ;D

Så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas att det går bra!


Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

SV; Tack för tipsen, det ska jag göra! :D

2011-03-12 @ 21:06:04
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/
Postat av: johanna

hoppas det går bra för er! :)

2011-03-12 @ 22:10:37
URL: http://lizzajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0