jogging

Idag har jag varit ute och sprungit en runda i blåsten, jag och macke ska börja springa regelbundet
nu så man får upp konditionen lite! Blir ju anfådd bara av att gå ner till bussen, haha! Spottis fick även följa
med ut och springa. ;) Kan vara skönt att variera lite så det inte alltid bara är ridning! Hon tyckte iallafall
att det var superkul och pinnade på som bara den, så vi fick hålla ganska högt tempo för att hänga med. ;D

Sen var jag även duktig och körde hem från stallet idag, har inte kört sen i höstas men
lyckades ändå starta i backen! Måste gå dendär kursen så jag får ut och köra på vägarna
och inte bara på den lilla grusvägen upp till stallet! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0