ingen ridning idag

Som rubriken lyder så blev det ingen ridning idag.. Det är ju sånt fruktansvärt väder ute!
Är det bara jag som har hört fel eller ska det bli storm senare ikväll också?
Ah jag vet inte, min kväll ska iallafall spenderas på mitt rum (storstädning -.-') vilket jag
aldrig kommer igång med om jag sitter här hela kvällen!
Så ni hör nog inte jättemycket från mig ikväll, kanske något litet inlägg slinker in imellanåt!
Vi får helt enkelt se ;)


En av bilderna jag har skickat iväg för framkallning. :)

Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

Har också hört att det ska bli storm -.-

2011-03-10 @ 21:04:18
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0