ingen bloggning..

Blir tyvärr inte mycket bloggning idag, onsdagar är verkligen snärjt!
Slutar skolan kl 16:00 och är inte hemma förens runt 17:00, tränar kl 17:00 & 18:00, varannan
gång är det 17:00 och varannan gång 18:00, så när jag tränar tidigt måste mamma hämta mig i skolan för annars hinner vi inte.. Nu kom jag i princip precis innanför dörren och ska sätta mig  ner och plugga med en gång! Hektiskt liv..
Så därför blir det lite tomt här på onsdagarna, jag hoppas att ni har lite överseende för detta..
Jag är ju trots allt bara människa! ;)

På tal om träningen idag så gick den faktiskt bra!
Fick till många fina språng, det var bara kombinationen som strulade lite för det var
räcke-räcke och då måste hon komma kort in annars får hon inte plats. ;p
Så hon blev lite lång där men det var inga problem i övrigt! :)

Det sägs att det ska snöa i vårt kära skåne imorgon också, jag som trodde att våren var påväg..

Kommentarer
Postat av: m'

Hej! fin blogg :)

2011-03-16 @ 21:53:50
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0