Godmorning sunshine!

Eller kanske bara godmorgon för någon sol ser man inte idag!
Min dag har iallafall börjat helt fel, kommer på när jag sitter på bussen att jag har sovmorgon..
Tur som jag har så va Helen hemma så nu sitter jag uppe i lägenheten och försöker att
inte somna om för då lär jag nog aldrig vakna igen, haha!

Dagen är som tur är räddad tack vare att jag igår hittade sladden till den externa hårddisken
där ALLA orginal på mina bilder är, och dom behöver jag nu för det fungerade tydligen inte att göra
förstoringar på de bilder jag hade redigerat! -.-
Så idag ska jag förhoppningsvis skicka iväg en beställning med bilder, HAPPYFACE!


Bilden är från ridlägret 2010 på mig och Gisela som desperat letar efter svalka, det resulterade
i att vi låg mitt i stallgången precis mellan två dörröppningar där det var tvärdrag, hehe!

Kommentarer
Postat av: gisela

haha, en perfekt plats för lite avsvallkning! ;)

2011-03-08 @ 21:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0