ändrad uppfattning

Innan tyckte jag att bloglovin' var irriterande och förstod verkligen inte hur man frivilligt valde att använda det,
jag har dock ändrat min uppfattning! Innan hade jag alla bloggar jag följde inlagda i favoriter på datorn, där satt
man och klickade in på en blogg för att sedan sitta och bläddra ner till det inlägget man inte läst och sen jobba
sig uppåt bland alla olästa inlägg för att sedan även göra samma sak på resterande bloggar.

Nu är det där jag loggar in varje gång jag ska kolla uppdateringen på bloggarna jag följer!
Det är lätt och smidigt och man slipper en massa onödigt bläddrande utan det räcker med att
klicka på en knapp så kommer man till nästa nya inlägg. ;D

En smart liten uppfinning det där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0