Utvärdering tävlingsplats: Åsbo RF

Parkeringen är superbra! Man står hur nära tävlingsbanan som helst så det är inga problem
med att hålla koll på hur långt dom har kommit och dylikt.

Framridningen
var i ridhuset vilket jag tyckte var mindre bra, när det är
utetävling vill jag rida fram utomhus!

Framhoppning är inte den största precis, så är det ingen riktig paddock heller utan det
är en liten grusplätt som de satte ett väldigt lågt dressyrstaket runt, min ponny skuttade ut
från den lilla banan och det vet jag även fler som gjorde, haha!

Collectingringen
var där ingen direkt utan man fick stå och vänta utanför banan.

Tävlingsbanan är väldigt lång och inte så bred så det blir ganska långa transportsträckor
vilket får en diss av mig.. sen blev den ganska hal på något vis i sista klassen.
Annars inget att klaga på!

Hinderna var också helt okej! väldigt roliga och annorlunda!

Priserna
 hade jag inte så bra koll på, tror bara att det var rosett och plakett. 

Maten
var bra, där var relativt stort utbud och god mat!

Läktaren var ingen läktare, man fick stå runt banan, det fanns inga stolar/bänkar att sitta på..

Funktionärerna
skötte sitt jobb bra!

Sammanfattningsvis
så är det en trevlig anläggning att tävla på!

Tävlingsplats:
3 av 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0