underbar dag!

Idag hoppas jag verkligen inte att ni sitter inne på datorerna?!
Själv har jag iallafall precis kommit in från att ha suttit ute några timmar i solen, så
skönt säger jag bara! Får se om jag sticker upp en runda till stallet och rider nu eller
väntar tills senare ikväll när det har blivit lite svalare..

Nu ska jag iallafall äta frukost (nej jag har inte hunnit med det än, hehe) och sen lägga
mig en stund i solen igen, man måste ju passa på att få lite färg nu när solen är framme!

Det hade inte varit fel att åka till stranden med ponnyn idag, eller vad tror ni?

bild från Google

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jätte snygg blogg :-D



följas via bloglovin?

2011-06-04 @ 13:36:52
URL: http://skiitbra.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: De ska vara påväg till mig nu så nästa vecka :) Blev lite försenat pga. läderbrist.

2011-06-04 @ 17:20:23
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0