resultat!

Såklart så kör ju vi vilse när vi är påväg till Hässleholm pga att vägbeskrivningen de hade på hemsidan var himla otydlig, det resulterade att vi kom lagom sent och jag han inte ens gå färdigt banan utan fick stå och titta samtidigt som jag red fram, haha!

LB, 0+0 fel.
Hon var himla fin på framridningen och likaså framhoppningen, hon har blivit väldigt lugn med det om man jämför med innan då framridningar/framhoppningar var ett stressmoment för henne. Hon var även fin inne på banan, lite ryckig imellanåt och kom in helkonstigt i första kombinationen där jag fick trycka till henne så hon räckte över, om ni tittar på filmen så ser ni hur arg hon blir direkt efter komb. bara för att jag tryckte till henne, haha!
Men sen fixade vi resten av banan och blev dubbelnolla, dock 2 utanför placering.

LA, 4 fel.
Hon var lika lugn och fin på framridningen och framhoppningen till denna klassen också.
Inne på banan var hon dock mer på hugget än i LB'n vilket kändes toppenbra! Detta var en av våra bättre LA-rundor faktiskt, dock så ska vi ju såklart få ett riktigt skitpet på 7:an..
Men jag är supernöjd med henne för hon har skött sig bra hela dagen och gjort två bra rundor!
Min fina ponny. ♥


Ni får ursäkta att filmerna är väldigt skakiga och ibland filmas något helt annat än mig och Spottis, min mamma blir ganska nervös när jag tävlar och det är hon som håller i kameran..
 


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad duktiga ni är :)

2011-06-19 @ 20:21:05
URL: http://kyro.blogg.se/
Postat av: KarolinaWestberg

as snygg design !:)

2011-06-20 @ 08:59:56
URL: http://karolinaass.blogg.se/
Postat av: KarolinaWestberg

vad har du gjort idag då?

2011-06-20 @ 21:49:14
URL: http://karolinaass.blogg.se/
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

SV; Tack så mycket! :D

Lyckades du fota oss något idag? :D

2011-06-20 @ 22:27:22
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0