resultat från Åsbo

Vi gjorde verkligen värsta tabben och lät henne stå ute över natten.. men tur är väl det
att man lär sig av sina misstag och detta kommer vi inte göra om igen!

LA, A:0+A:0
Hon kändes superfin på framhoppningen och hade inte alls några problem med avtramp osv.
Även inne på banan var hon dunderfin! sätter grunden utan problem men sen gör jag en miss
och svänger alldeles för snävt in på kombinationen i omh. vilket gjorde det i princip omöjligt
för henne att hoppa i det läget så vi fick ett stopp där, men det var enbart mitt fel och jag
klandrar inte henne för något, det hade varit korkat att hoppa i det läget. 0+5 fel (1 tidsfel)

LA, A:0
Redan innan jag ens hoppade upp på ponnyn stod hon och sov..
Hon var så otroligt trött till denna klassen så jag vet inte vad!
Vi tog oss runt banan på 13 hinder (2 kombinationer) och fick sammanlagt
till ungefär 2-3 bra språng på hela banan, fick även ett stopp i denna klassen
pga att hon helt enkelt inte orkade hoppa, jag fick sitta och smacka & driva
jättemycket (vilket jag nästan aldrig behöver göra annars!) för att ens ta oss runt.
Vi drog även med oss en bom vilket gjorde att vi slutade på 8 fel.

Josse var snäll och fotade lite med min kamera, hon fotade även på banan
med sin men jag har inte fått bilderna än, slänger upp dom när jag fått dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0