förberedelser

Nu har jag precis kommit från stallet, fick sluta skolan mer än två timmar tidigare så
jag gick upp och tog in Spottis så hon får vila lite innan träningen, det har varit så
fruktansvärt kvavt de senaste dagarna! Hon var svettig redan när jag tog in henne.
Så fick hon lite frisering av hovskägget och manen, det behövdes verkligen! dock är inte
manen klar än då hon inte tycker om när man håller på och rycker för länge..

Just nu håller jag på att göra våfflor som jag ska trycka i mig innan träningen, mums!

Bilden är från en utställning vi var på förrförra sommaren,
nu i sommar ska iväg på utställning i Björbäck! :D
(lägg märke till hennes hovskägg, haha! xd)


Kommentarer
Postat av: johanna

riktigt fin bild :)

2011-06-13 @ 16:18:17
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0