svar på läsarfråga


svar: Tävlingen glömde jag helt bort att berätta om när jag kom hem!
Men iallafall, det var lite blandade resultat.. Första klassen var hon himla fin på hinder, vi nollade grunden utan problem och drog upp farten rejält till omhoppningen! Vi hade fått en jädra bra tid om inte min lilla ponny satsat på fel hinder i en snäv sväng vilket ledde till att när jag då visade att det inte var det hindret vi skulle hoppa så var vi för nära inpå (såklart det hindret som hade störst infångare på hela banan!) vilket resulterade att hon gick in i hinderstödet.. haha! dock så hann hon bara precis stanna till och sen framåt igen utan att ta ett steg bakåt, så i resultatlistan står vi som dubbelnolla! (dock med något längre tid än övriga dubbelnollor ;D)

I andra klassen var hon inte alls på hugget, hon gick inte framåt för fem öre utan galopperade mer uppåt än framåt. Vilket ledde till att det blev kort studdsig galopp och fel avtramp på X antal hinder, ingen bra runda med andra ord! Vi slutade på 4 fel i grunden då hon rev första hindret.

Här kommer lite bilder Josse tog med sin kamera!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0