packapackapacka

Packningen har varit i full gång ända sen igår och jag håller fortfarande på för fullt, tänkte att jag dock fick ta en liten paus för att underrätta er så ni också hänger med i svängarna! Runt kl 14:00 är den satta avfärdstiden (sen återstår det att se om den kan hållas, hehe), det är ca 2 timmars bilresa dit så det tar ju sin lilla tid att ta sig dit. Jag har iallafall ordnat fram ett mobilt bredband så jag kan lova er uppdatering från plats! Kameran är även laddad och redo för att ta en massa nya fräscha bilder som jag sedan kommer att visa för er! Men nu måste jag fotsätta packa in det sista, men datorn åker upp i bilen när vi är påväg mot Varberg så vi hörs då! :D

Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

Lycka till! :D

2011-07-20 @ 16:21:55
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0