HBG-Festival!

Anledningen till låg uppdatering under dagen är att jag helt enkelt är lat, hehe.
Jag har endast varit hemma och tatt det lugnt idag och har inte orkat gå in och skriva något, sorry! Jag ska strax upp och motionera min ponny med ett longerpass i PD'n, sen ska jag plantera mig själv i soffan eller i sängen framför en bra film och trycka i mig choklad, hihi. Idag är verkligen en sån dag, jag har ont i benen och ryggen från igår och är bara allmänt segstartad, det bäddar för en lugn kväll framför tv'n! Imorgon är vi på det igen!

Här är iallafall tre bilder från igår, den första är på Velvet!
Publiken på Rix FM-festivalen!

Erik Segerstedt ♥ mmmh snygging!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0