festival-dag

God morgon kära läsare! Oj vad jag var uppe tidigt idag.. Hehe! undra varför, jo för jag kan inte sova. Så är det när man väl får sova ut så är det ju såklart något annat som stör..

Iallafall, till dagens planer!
Jag hade tänkt rida ut Spottis en runda, funderar på att höra med Petra om jag får lov att låna hennes nova-bett, kunde varit kul att testa och se hur hon trivdes med det!

Sen ska jag väl hem, fixa lite här hemma, sen ikväll drar jag & några fina vänner över till Danmark och är där ett tag sen far vi vidare till Helsingborg & Helsingborgs-festivalen! ikväll är det RixFM-festival på stora scenen där bla Erik Hassle, Ulrik Munther, Erik Segerstedt, Victorious, Broken Door, Love Generation & Velvet kommer att spela!

Detta pågår tills på lördag, och vi ska antagligen dit alla dagar. Imorgon ska vi kolla på The Sounds & på lördag spelar Eric Saade & Calle Kristiansson! Så på kvällarna har jag fullt upp nu i några dagar! Spottis ska ridas ut idag, longeras imorgon och ridas ut på lördag hade jag tänkt!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

sv: har satt in din nu :)

2011-07-29 @ 18:10:24
URL: http://ponyhoppning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0