STALLKOMPISAR.


Tänkte berätta lite om de andra hästarna som står i stallet där jag har Spirit!
Där står sammanlagt 4 hästar (med Spirit) och nu ska ni få veta lite mer om dem.

Dolly är min, Josefins och Kristins foderponny som vi har haft i kanske 7 år nu, är inte helt säker.
Henne skaffade vi i början innan vi fick egna hästar för våra föräldrar ville se om vi klarade av det,
så vi lånade henne och en annan ponny som är tillbakalämnad för ett antal år sedan.

Hon är korsning mellan nordsvensk/halvblod och är därför en ganska så bastant dam.
Dolly är en D-ponny som fyller 20 nu 2011, hon är svart men brunt runt mulen
Vi rider nästan aldrig henne utan det gör Fridolina som är hennes skötare då vi inte har tiden.
Har tyvärr inte så många bilder på henne på datan för de flesta ligger på hårddisken och
jag kan inte hitta sladden.. Men jag hittade iallafall en från facebook på hon och hennes ägare!




Cappe är Kristins häst, han är en travare omgjord till ridhäst född -01 alltså fyller han 10år nu 2011. 
Han är brun utan tecken och har världens härligaste pannlugg!
Supersnäll och försöker alltid sitt bästa, har dock lite hjärnspöken och kan bli rädd för ingenting, älskar även att hoppa!






Neisti är Josefins ponny, han är en islandshäst på 17 eller 18 år, jag kommer inte riktigt ihåg.
Han är fux utan tecken, en riktig nallebjörn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0