svar på frågestund

verkar inte som om det är någon som undrar något mer så här kommer svaren!

Ska du till ghs?
Nej det ska jag inte.. :(

Nått speciellt du ska köpa?
Har skickat Josse att handla för mig, haha! Är iallafall ute efter ett schabrak med luva och ett pannaband. :)

Om du ska dit. Kan du inte göra en lista på saker du ska titta på/köpa?
Se föregående fråga.

när har du planerat att gå över till storhäst?
När jag blir 18.

ska du sälja Spirit då?
Ja det måste jag ju tyvärr göra.. :'(

varför är du så söt?
Haha vilken fråga.. Jag tycker personligen inte att jag är särskilt söt. xd

hur länge har du ridit?
Kommer inte riktigt ihåg när jag började, men var kanske 8 år eller något? så typ 9 år ungefär.

när fick du din första häst?
Den 27 maj 2006, Spirit är min första egna ponny. Har tidigare bara haft foderponnyer. :)

hur gammal är du?
Jag fyller 17 den 26 april.

Förderar du gpa hjälmen om du ska tipsa nån?
Rekomenderar den starkt, är superskön! dock spänner hakbandet ut sig självt.. :(

Vad händer efter ponnytiden?
Jag ska köpa häst skulle jag tro. :)

vilka tävlingar har du planerat i vår/sommar?
Har gjort en liten planering, dock är inte alla 100% säkra.
De med frågetecken bakom kan jag inte bestämma vilken av dom jag vill åka på då de är samma helg

19-20/2 Åsbo PK - Nu i helgen!
5-6/3 Perstorps KRF
12/3 Trolleholms RF
19/3 Båstads RK
26-27/3 Dagstorps RF
 ?
27/3 Ängelholms RF   ?
10/4 Åstorportens RF
16-17/4 Helsingborg FRK
?
17/4 Össjö HS                ? - Första utetävlingen på året.

Sen har jag inte planerat längre. ;d


har du någon speciell eller stor tävling du har som mål att vara med i?
Ska åka på meeting i Varberg i sommar, sen vet jag inte fler! :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0