släppt ut hästarna

Hemkommer för en liten stund sedan, har varit och släppt ut hästarna i kylan!
Dagen ser ut så att jag ska fixa stallet, blogga, rida, blogga lite mer, lämna in min mobil, shoppa & blogga!
Idag är det även årsmöte på ÅPK mellan kl 3-9 (!!), ganska länge.. Får nog hoppa över det idag, måste hinna trycka in lite plugg också i min hektiska vardag. ;) you'll hear from me later!

satt och bläddrade igenom gamla arkiv igår och hittade dessa söta bilderna på mig
och Josse (
www.josefinefriberg.blogg.se) från en träning 2009! xd



Kommentarer
Postat av: johanna

va lika de hästarna va! haha :) den till höger på nedersta, har oxå typ ett sånt träns med V format pannband och min ponny ser med ut så! haahahah x)

2011-02-13 @ 15:47:51
URL: http://lizzajohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

best friends forever! det ska va vi fyra <3



ps. tack för du länka hihi!

2011-02-13 @ 20:34:42
URL: http://josefinefriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0