pictures on the wall

Är hemma hos mormor och har precis käkat, för tillfället sitter jag dock och dör lite i soffan så mätt jag är..
Vet inte riktigt vad jag ska göra av dagen, kommer nog inte hem på ett tag och då ska stallet fixas och ponnyn
ska ridas. Får väl bli i paddocken för det lär väl vara mörkt när jag kommer hem, kanske longerar? ja vi får se.

Blir så fruktansvärt avundsjuk när man sitter i mormor och morfars fina lägenhet, vill bara komma igång
och fixa iordning mitt rum nu nu NU! Så jag sitter och dreglar över lite nya snygga grejer som definitivt behöver
inhandlas, första prioriteringen är nya tapeter! Så det är väl bara gå hem och riva ner min fula bubbeltapet.. 

Titta så fint mormor har gjort med tavlor på min fina ponny!






Kommentarer
Postat av: Madelene Friberg

Sv: ja, jag vill jätte gärna ha filmen! :) var ska du skicka den isåfall? MSN? :)

2011-02-24 @ 08:52:41
URL: http://madelenefriberg.blogg.se/
Postat av: Inger

Och sitt fina barnbarn:)

2011-02-24 @ 18:52:41
Postat av: caroline

SV 850 på rea, på charlies

2011-02-26 @ 12:01:11
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0