Hi there!

Bloggen har blivit lidande idag igen, har vatt iväg sedan jag slutade skolan och kom typ precis hem.
Han bara precis hem och byta om sen gick jag upp och red Bylur en liten stund i paddocken och jag kan säga att han bara blir finare och finare!
För Spottis del var det dressyrträning i ridhuset, trampade på ordentligt med bakbenen idag! fina ponny.
Dock är hon inne i en period då hon tycker det är jätteroligt att galoppera jättesnabbt och okontrolerat
med ett inslag av lite småskutt här och där. Haha, hon är så söt! Det går säkert snart över hoppas jag!

Imorgon ska vi hoppträna så det är inte säkert att jag hinner rida Bylur eller blogga så mycket eftersom jag
slutar kl 4 och ska vara på klubben vid halv 5 för att bygga banan.. Tur man har en så snäll mamma som gör
vid ponnyn och allt så det är färdigt att bara åka när jag kommer hem!
Ska dock se om skolans internet fungerar imorgon (det har legat nere, därför jag inte har kunnat blogga därifrån), så kanske ni kan få lite update under dagen iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0