städa, städa, städa..

Fullt upp under dagen, har städat och fixat, var för bara en liten stund sen uppe i stallet och mockade och sånt där och nu är jag hemma igen och ska strax fortsätta städa, var bara tvungen att ta en liten paus till att blogga så ni ser att jag fortfarande lever, haha!

Imorgon blir det att ta sig upp relativt tidigt och vara borta vid Petra redan vid halv 1 (ja, det är tidigt för mig på ett lov.. haha!) Min kusin kommer nämligen imorgon och så ska vi vara med på julrundan. Det är folk som kommer hit och så är vi utklädda och rider genom byn, lite stämningsfullt sådär!

Dock tänker jag inte ta min galenpanna som antagligen hade flippat ut med den överskottsenergin hon har just nu, får rida henne en sväng efteråt istället. Skulle rida någon ny häst som kom till Petra för någon dag sen, kan bli spännande! Får packa på mamma kameran så ni får lite bilder! ;D Vi hörs imorgon!

Wow titta, det är ju jag! för en gångs skull.. haha!


Kommentarer
Postat av: Julia K ( teamryttarna )

Super fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :D

2011-12-22 @ 19:26:17
URL: http://teamryttarna.blogg.se/
Postat av: My

Grym snygg header! Trevlig läsning! /M

2011-12-22 @ 21:39:46
URL: http://ourworldtogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0