rubrik

Hej hopp här var det tomt! Gårdagen och halva idag spenderades hos en kompis vilket ledde till ingen uppdatering, och idag har tiden inte räckt till. Jag kom hem, stack med mamma till Familia och shoppade lite, drog mig därefter upp till stallet och fixade allt där och ligger just nu hemma i sängen och ska dra igång en film till.

Imorgon ska mamma ringa och höra hur det blir med min mattes-pad som inte har kommit än.. Ska äver försöka få några hästar ridna, annars blir det nog relativt lugnt! Visst ja, ska även in en sväng på Rycketofta (HEP) som börjar sin mellandagsrea imorgon, se om man hittar något fint! :)

Förresten, har ni något speciellt ni vill läsa om så får ni gärna skriva det!
Det står lite stilla i huvudet för tillfället..


Kommentarer
Postat av: Louice Råå

Kanske kan hänga med till hep om jag år :p och om jag kan.

2011-12-26 @ 23:06:58
URL: http://othello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0