puuh, äntligen inne!

Har spenderat mestadelen av dagen utomhus, så att komma in nu var lite av en lättnad! Egentligen är det inte så kallt men är man ute såpass länge och så småregnar det och man hämtar hästar i leriga hagar och blir blöt om fötterna, då blir det kallt!

Iallafall, julrundan gick bra! Vi var ca 27 ekipage och tre vagnar varav en var tvåspann som tågade genom byn utklädda till tomtar och liknande, ganska häftigt! Jag red på lilla Aska och min kusin fick rida på Ofeig, hon som jag tävlade i somras om ni kommer ihåg?

Efter det så förflyttade vi oss mot vårt egna stall och mockade och fixade där, gick sen bort till paddocken en liten sväng med Spottis och sen tig vi oss hem, sitter just nu i soffan och försöker återfå värmen. Kvällen blir annars lugn, lite förberedelsen inför imorgon och lite filmtittande och sånt mysigt!
Vi hörs!

Det blev förresten inga bilder från idag, mamma var inte hemma och mormor förstod sig inte riktigt på min kamera, haha! Ska se om jag kan fixa fram någon bild, där var några som fotade med sina mobiler. Får väl fjäska med dom så jag får dem!

Jag och Ofeig i somras.


Kommentarer
Postat av: Johanna Ahlström- Hon med hästar som livstil!

Riktigt fin blogg! Go for it!

2011-12-23 @ 19:20:18
URL: http://satsanderyttaren.blogg.se/
Postat av: My

Mysigt! God Jul =) /M

2011-12-23 @ 22:07:59
URL: http://ourworldtogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0