inrednings shopping

Denna dagen började med att min kropp sa ifrån rejält imorse att den visst inte skulle upp och gå till skolan, redan igårkväll så mådde jag inte särskilt bra så jag stannade hemma från skolan idag. Mamma var supersnäll och fixade stallet på morgonen så idag har jag hästfritt.

Jag krängde iallafall på mig massvis med kläder och sen gav jag och mamma oss ut till IKEA för att köpa lite fler grejer till mitt rum! Det blev en hylla, en spegel och lite andra småsaker såsom ljus och sånt. Måste ha sett fruktansvärt roligt ut när jag gick runt inne på IKEA med fet halsduk och vinterjackan knäppt så långt upp det bara går (jag fryser "lite" nu när jag är sjuk.. :() medans vissa andra folk gick runt i kortarmade tröjor, haha!

Nu ska jag iallafall hem och skruva ihopa hyllan (det enda negativa med IKEA? att man får montera ihop skitet själv!) och skruva upp spegeln på väggen. Bilder kommer upp senare, det blir säkert toppenbra!


Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

Sv: TACK :'D

2011-12-15 @ 16:19:42
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0