efterlängtat jullov!

WOOOOOH! Nu står 3 veckors ledighet, mysigt julfirande, fet nyårsfest och en massa ridande på schemat! Min moster, hennes man och mina kusiner från spanien kommer imorgon och ska spendera jul och nyår här i sverige! Roligt att min kusin också är hästintresserad och rider på ridskola i spanien så jag har snackat med Petra och vi fick komma och rida hur mycket vi ville på hennes hästar, så nu blir det nog flera rundor om dagen under lovet som gäller, alltså massor med ridande!

Förresten så kom mamma hem med en nosrem till Spottis häromdagen, och den passade (!!) så nu slipper vi leta efter det, skönt! en helt vanlig remont. Men nu ska jag hjälpa mamma julstäda, vi hörs!


mindre road ponny, haha!


Kommentarer
Postat av: Emeli

Vad söt!

2011-12-25 @ 15:29:44
URL: http://tillhast.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0