segstartad?

Ojdå, jag har fortfarande inte kommit iväg till stallet vilket jag skulle gjort i morse egentligen, oups! Anledningen till detta är att mamma skulle iväg och handla, pappa jobbar & min bror är hos en kompis, vilket betyder att jag inte kan åka iväg förens mamma kommer hem för då blir Texas själv hemma. Och eftersom han fortfarande bara är en liten bebis så går inte det, utan jag fick helt enkelt vara hemma med honom! Så jag går bara och väntar på att mamma ska komma hem nu så jag kan gå upp till stallet och rida innan det börjar regna!

Trött valp som har okuperat min säng!

Kommentarer
Postat av: Team Kråksjö - Amanda Wilhelmsson

riktigt söt! :)



sv: det är mycket synd! :(

2011-08-12 @ 16:47:11
URL: http://teamkraksjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0