nytt träns

Som jag nämnde i senaste inlägget igår så är jag himla sugen på ett nytt träns till min lilla bebis.
Jag vill somsagt inte köpa något jättedyrt eftersom det vore lite slöseri, dessutom finns det himla snygga budget-träns som går under 500-lappen! Jag har spanat lite på dessa två från Hööks, kan dock inte bestämma mig för vilket av dem jag vill ha..

Aachentränset är smart med snabbknäppena för smidigt bettbyte & sen har jag alltid älskat utseendet på Dyón Working Collection tränset med platt nosgrimma men har ingen lust att lägga 1 200:- på ett träns.. därför är denna Hööks-kopia av just det tränset högaktuellt bland mina val!

Sen har vi detta träns med remontnosgrimma, ååh vad jag är svag för remont på Spirit..
Hon är så himla snygg i det, det framhäver verkligen hennes fina huvud! Detta gör valet så mycket svårare..

Här är de tränsem jag velar mellan:

Claridge House Aachenträns Hunter, 479:- hos www.hooks.se

Claridge House Remontträns Hannover, 269:- hos www.hooks.se

Och här kommer två bilder på hur hon ser ut i Aachen & Remont!

Nå, vilket tror ni blir finast på henne?


Kommentarer
Postat av: Emma Berg

Jag tycker hon passar bäst i Aachen :)

2011-08-11 @ 13:05:35
URL: http://hastekipage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0